Het inschakelen van onze telefoonservice
- U programmeert het telefoonnummer dat wij voor u gereserveerd hebben in uw centrale of via *21*.
- U drukt op de doorschakelknop (of activeert de doorschakeling via *21*) wanneer u telefoongesprekken door ons wilt laten aannemen.
- Wanneer uw bedrijf gebeld wordt, verschijnt op ons computerscherm uw bedrijfsnaam en de wijze waarop u uw telefoonlijn aangenomen wenst te zien.
- Wij nemen op en presenteren ons als uw secretaresse.
- Waar mogelijk beantwoorden wij vragen, ondernemen direct actie of geven aan dat u tijdelijk niet bereikbaar bent.
- Indien nodig of wenselijk, zoals in urgente situaties of bij een mogelijke opdracht, schakelen we het gesprek door naar uw mobiele nummer.
- Combitel koppelt ieder beantwoord gesprek aan u terug. Per gesprek wordt het tijdstip, de naam van de beller, inhoud van de conversatie en de eventueel gewenste vervolgactie (zoals terugbellen) vermeld. U kiest zelf of u de terugkoppeling telefonisch, per SMS, fax of e-mail ontvangt.
Ga terug naar het overzicht